sonen sjuuuk

Först: Min älskade syster påpekad att jag hade glömt nämna sonens julklapp från hans mostrar, 200 krpå EB GAMES/GAME.... Dumma jag :)

Är hemma med sonen, vi är ju lediga men det kan ju spenderas på ett roligare sätt.
Sedan julafton har jag varit sjuk, allmänt dålig. Ont i kroppen, snuva, rosslig i halsen, huvudvärk. Det börjar gå över, men sonen är läget lite värre. Han tempade 39.3 nu. Ont i halsen, gröttig röst. 3 dagen med feber. Och han blir bara värre å värre. Måtte han krya på sig

Jag hade tänkt att åka till IKEA idag för att handla champangeglas till bröllopet, de kostar 1 kr/st. Som hittat.
Men det går ju inte nu, så nu sitter jag hemma och är allmänt uttråkad. Har snart tvätten, men det kan ju vara roligare än så.
Sambon har åkt till Farsta C för att träffa sin kompis och hans son. Det gjorde han rätt i!!

Jag har kollat min mail heela dan, vi letar efter lokal för vår bröllopsmottagning, men vi är lite sent ute. Allt är uppbokat under sommaren. Men nu har vi genom sambons kompis hittat en lokal som vi är intresserade av. Och datumet vi önskar är ledigt. Hoppas Hoppas.. Så fort vi får svar ska vi boka, Vi kan titta på lokalen efteråt, men det brinner i knutarna. Dags att höja tempot


Sen fick jag ett ovälkommande besök idag. Suck...


Ska ta hand om sonen nu å sedan bege mig till tvättstugan.. urk


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0