vaken

Jag har fått ca 3 timmars sömn, kanske tom 3,5 timme!

Sonen gick till fritids, jag somnade. En förbaskad polis ringde hem till oss, kl 11.45. För att fråga om vi ville gå vidare med olag hot anmälan som sonens kompis pappa gjorde efter en incident under sommaren. Pappan tyckte att saken var utagerat, det tycker inte jag. Men valde ändå att samtycka att de la ner anmälningen.
Vet inte vad jag tycker om det. Just nu är det inte prioterat!

Själv sitter jag nyduschade framför datorn och har ångest över vad jag skall göra härnäst. ÅKA IN TILL T-CENTRALEN....

Handla julklappar till alla i familjen, dvs systrarna, mamma o pappa och sonen. Jag å sambon ska inte ge varandra julklappar eftersom vi ska köpa en ny dator (dra på trissor!!!)

Tror inte han kommer hålla vår deal, jag kommer i alla fall försöka. Även om det är svårt... Skitasvårt..

Kommentarer
Postat av: Fd chef...

Men kommer du inte ihåg att julen ska vara en fröjdefull tid med lugn och ro...inte en massa stress med måsten och ångest?... Tagga ner bruden! :-)

2008-12-22 @ 20:40:03

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0