bli bra..

Kort uppdatering om vår helg.

Jag kom hem runt 16 i fredags, hämtade sonen direkt. Mysigt bara vi två. Sambon var på väg hem, han hade spenderat dagen hos en vän.
Lördagen bjöd på lite skoj, först åkte vi till stan fram och tillbaka. Inget speciellt. Kom hem runt kvart i fem. Halv sex stod jag startklar på signal från en kompis/kollega. Vi skulle iväg på inflyttningsfest/30års fest hos en kollega. Kvällen var jätte trevlig.

Idag söndag, denna dag har inte bjudit på någon händelse alls, förutom en förkylning som jag började känna av på morgon. Har nyst hela dagen, non stop. Känner mig lite febrig, men ändå inte. Någon finns i min kropp som inte ska vara där. Ägaren kan få tillbaka den, har inte frågat om att bli förkyld, retur ok?

Nu är klockan 22, sonen ligger i vår säng. Vi har tittat två timmar på programmet Okända, vilket skrämde upp hon. Smarta vi.... Sambon och jag sitter i vardagsrummet, på väg till sängs tror jag..
Sambon börjar prata om att byta från VISA kort till MasterCard. Han fick VISA för typ 1 månad sedan, då valde han mellan de två... suck.... ibland undrar man... hallåååååå någon där?? *eko-eko-eko*


*Nattinatti*


Kommentarer
Postat av: Anonym

haha vad kul om visakortet..hehe

2008-07-14 @ 21:02:45
URL: http://asyl.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0