jobbar, jobbar, jobbar

Det känns som jag bara jobbar och jobbar. Inget liv utanför jobbet. Men jag gillar mina nya arbetsuppgifter. Men snart är semester på tur, om 10 arbetsdagar, gör allt lättare.

Snart är det löning, det betyder att jag och mellansyrran ska gå ut och supa.. Eller festa. Men det hon inte vet, att jag på äldre dar inte klara av att dricka så mycket. Så vi får börja med äta någon god middag, innan vi tar till oss glasen..


Enligt min son är jag en elak mamma, va det sved att få höra det. Enligt honom är jag bara elak, skriker. Det gör i hans hjärta säger han.

Det gör ont i mitt hjärta och höra det.

Men är han arg/ledsen för att jag har skällt ut han eller/och för han har blivit av med sitt Nintendo DS pga misskötsamhet?


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0