klarat de

första dagarna som VB. Men jag är så trött, sitter här och skriver. Men mina ögon vill mycket hellre slutas igen. De gör nästan ont. Vart full rulle idag, som resten av veckan. Men vet ni vad, jag gillar det. Tiden bara flyger iväg. Började tidigt idag, 06.30, i tron att gå hem tidigare, runt 15.30. Som en vanlig arbetsdag. Men icke sa nicke, jag mitt pucko hade klantat till det. Bara sommarvikarier kvar på jobbet, det måste vara minst en ordinare. Så det var bara till att säga "jag stannar kvar". Det var ju mitt fel...nästan.. Hade inte blivit informerad om detta, det borde jag dock ha vetat, men lyckats förtränga på något sätt. Vilken märkligt beteende.. hihihi... Kom iväg från jobbet klockan sex pip..

Att det är fotboll på tv gör mig inte piggar, Norrköping - Enköping. Jag tittade på 2 avsnitt av förlossningsprogram igår, tv400. Tycker om de programmen, längtan till ett barn bara försvinner.. Vill inte trycka ut ett barn till, sambo har tvillingar i familjen. Det låter mindre lockande. Men handen på hjärtat skulle det vara underbart, tänk tvillingar, en tjej och en kille. Vilken lycka. Men jag är nöjd med mitt liv, min familj. Vill få igång min "karriär". Vill bli något... Jag börjar ju bli stor nu, så något måste jag åstakomma snart... Vill ju inte bli en nobody.

Nej nu orkar jag inte mera.. Ska försöka lägga sonen, men han är klistrad framför tv. Jag vill bara krypa ner i sängen. Rätta till kudden, så den är perfekt. Krypa ihop och känna täcket runt ansiktet... Ska börja tidigt imorgon med, men denna gång ska jag gå hem tidigare. Vill umgås med familjen också. En kollega ska ha inflyttningsfest/30årsfest på lördag. Vill dit, men det känns som jag bara spenderar min tid med jobbet/kollegorna. Men samtidigt är det länge sedan jag gjordet något vuxet. Sambon  påpekade i förra helgen att jag borde gå ut. Hade pratat i telefonen med min äldsta och bästa kompis, hon och en barndomsvän till oss skulle slå klackarna i taket.. De bjöd med mig, men jag avböjde. Vi hade sedan tidigare planerat en riktig hemmakväll... Så jag måste nog ta mig an sambon tillsägelse, och lira runt lite...

Men nu är det torsdag, och jag ska upp tidigt imorgon bitti, så jag avslutar som vanligt med:


*nattinatti*

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0