midnatt

Jag kom hem efter midnatt igår, synd att man går på flex annars hade det blivit en fin övertidsersättning. Men men.
Men jag älskar mitt jobb, går nu sista veckan som VB, kommer sakna det! Efter semester blir jag "vanlig" vårdare igen. Saknat kontaktmannaskapet, men nu ser jag bara semester framför mig. Imorgon och fredag blir det till att rensa och skriva ner lite fakta som behövs för att det ska bli en bra överlämning till ordinare VB

Kom hem runt 17.00 idag, åt pizzan från middagen igår (snodde sonens överblivna salamipizza), supergott.. Somnade på soffan. Syrran ringde, kände mig otrevlig, men var så himla trött. Mycket nu, stressen kommer mer och mer. 2 dagar kvar på jobbet, sedan börjar semesterna. Och det första jag måste göra är att åka till Åland. Och träffa farfar, får alltid ont i magen när jag åker dit, blev ju dit tvingad som liten. Åkte med pappa, men han lämnade mig alltid hos farfar och farmor, alt så bodde vi i deras hus i Mariehamn, men då blev jag lämnad ensam på kvällen. Och då var jag inte gammal, runt 10-12. Men ensam, känner inga grannar... No fun!
Värsta av allt, denna gång måste jag åka med sonen. Vill att sambon ska följa med, men tror han inte kommer tycka om det. Farfar och hans kommentarer. För hans bästa, så får han vara hemma. Vi får ta en ålandskryssning tillsammans istället, roligare...


Nääh, ska försöka umgås med sambon, men det är lite spänt mellan oss nu. Han vill åka till Örebro denna helg, men vill inte. Jag vill också. Och vem ska han bo hos? Jag är grymt svartsjuk när det gäller att åka till annan ort. Det har jag väl exet mitt att tacka för...


Ska lägga sonen

*nattinatti*

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0