mobbning!

Nu är det svart på vitt, min syster mobbar mig. (red.anm mitt inlägg om mp3-bok)

""Jag anser att ljudböcker är jättebra, speciellt för de som tex är sjuka och inte orkar/kan läsa själva, de som är för utmattade för att ta upp en bok på kvällen och hellre bara ligger och lyssnar och alla andra som lyssnar på det. Jag gillar idéen.""

från frk Bubbelplast

(( men det går att bojkotta den..))


Skakar på huvudet och näsan pekar uppåt... Hmm




Men jag älskar henne ändå, får väl igen lite för allt jag gjorde mot henne när hon var en liten skit....*mooahh*

Kommentarer
Postat av: FrökenBubbelplast

2008-07-11 @ 09:06:08
Postat av: FrökenBubbelplast

Puss på dig!

2008-07-11 @ 09:07:01
URL: http://magicdez.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0