Shoppingdag nr 2

Idag åkte vi till Farsta Centrum för att leta efter spelet sonen ville köpa. Gick in på Game, men de säger att de inte har det. Går vidare till BR, där ser jag den, men kostar 449 kr, säger inget till sonen. Låsas leta vidare. Vi lämnar butiken. Går runt och tittar lite, bla till mig... Jippi. Går förbi H&M, behöver köpa nya hårfärg, när jag väl stod där kom jag inte ihåg vilken färgnyans jag använde sist. H&M`s egna, muticolor. Det fanns typ 4 olika nyanser, men kom inte håg vilken just jag använde. Kände mig som en idiot.

På Stadium hittade jag billig gummistövlar till sonen samt 2 t-shirtar till honom. När jag kom hem såg jag på kvittot att jag hade betalat full pris på stövlarna, 50kr skillnad. Bara för sakens skull ska jag åka tillbaka och kräva pengarna.

Vi gick tillbaka till Game, för sonen hade nu bestämt sig att köpa ett annat spel. Men vad hittar han? Jo spelet han hade letat efter, efter 2 dagars letande fick vi jackpot. YES!!

Åkte hem, varmt som fan.
Somnade på soffan i ca 45 min, sköönt... Fläkten var på max...
Tittade på Jackass 2, grym. Älskar killarna, ja jag vet att jag är knäpp. Men jag är jag.

Nu tittar vi på Det Okända, men denna vecka var det inget speciellt. Synd.


*nattinatti*


((OBS! 5 dagar kvar innan semestern.....Nedräkning pågår för fullt))

Kommentarer
Postat av: Anonym

vadå, ändrade er assistents handläggare registreringsdatumet??

hur gick det till?

2008-07-28 @ 21:55:05
URL: http://asyl.blogg.se/
Postat av: Anonym

okej.

behövde du skicka något papper/intyg om att ni ansökt i januari?

eller trodde hon på dina ord o bara ändrade?

2008-07-28 @ 22:18:12
URL: http://asyl.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0