shoppingdag

Vi började med vår dag att åka till Skärholmens Centrum. Gick till EB Games (ett måste för sonen). Letade efter en sexbutik, som jag fick reda på en vän att det skulle finnas en där. Inte en sliskig utan klassig sådan. Hittade den *snyft*


Vi hittade dock Lush, sonen ville ha en egen speciell tvål, vad är bättre än en butik som Lush?

Pris: 59 kr / 100g

Ny härlig gästtvål i begränsad upplaga med lyxig doft. Använd över hela kroppen och förför din omgivning med grapefrukt, ros och jasmin.


Han kan ju inte använda samma tvål som sambo *grr*




Vi gick vidare till Lindex där jag hittade en väska jag har tittat in tidigare, men då en brun. Men nu hittade jag den i svart, perfekt.
249 spänn, som hittat.





Vi åkte vidare till T-Centralen, på jakte efter ett ps2 spel till grabben, gick till EB Games samt Game men hittade inte spelet han sökte.

Letade efter en snygg keps till sambon, inget på Stadium men hittade på TopStreetWear aka Speedway.
Grabben ville också ha en, och jag var på gott humör. Vips så blev det två kepsar till lite mer än 400 kr (urrk host host, andnöd)



 Sonens nya keps Lite liten dock, skitunge, han får anv den ändå.


 Sambons nya keps, men istället för blå är den röd.


(( ska be sambons bror skicka lite kepsar till killarna i familjen. Svågern bor i USA))


Efter shoppingen blev vi hungriga, åkte till Medis för att äta kebab. Inte världens goaste, men helt ok!
Sedan begav vi oss hemåt, åkte bussen från Gullmars. Men va varmt.. Puuh...

Hemma i kylan nu, fläkten är på högsta fart.
Undra om man ska kila ner och köpa något gott till ikväll, eller vill plånboken vara ensam ett tag?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0