sista arbetsdagen innan SEMESTERN!!!!!!

Morgondagen kvar... Efter kl 16.00 imorgon kommer jag sitta på balkongen med en öl i handen, eller en smarrig drink... *längtar*

Idag har vi tvättat... booring... men behövde en ren uniform tills imorgon, vill ju inte stinka på sista arbetsdagen...

Sonen sussar, sambon tittar på nyheterna på Aljazeera... Hatar den kanalen, nyheter om och om och om igen... Samma sak, precis som CSN...

Pratade med fd chefen, nu vill jag börja övningsköra. Tror jag kommer välja Ringens Trafikskola. Verkar bäst...  Helt ok priser. Men övningsköra i stan?? Hoppas man kan börja någon annanstans.... Som ute i skogen någonstans, där det inte finns en kotte, och inga träd för den delen heller.. Önska kan man...

Nu är det spikat, åker till Åland på lördag kommer hem på söndagen. Tänk på mig.. ((känner mig som en liten unge, jag vill inte åka... snälllaaaa... Önskar sambon kunde följa med, men det är bäst om han är hemma. Han kommer bli uttråkad))

Se om jag träffar min bio pappa, kanske, kanske inte.. Let see... Gnider kulan... Smeker den varsamt...


Imorgon ska jag, T och G ut och äta stor inför-semester-lunch. Bara vi tre... Ska bli sketa trevligt... Sugen på fetaost.. Vill ha, vill ha...


Denna bil diggar jag KIA RIO och KIA PICCANTO  i svart färg (fint men blir så himla varmt på sommaren)
men kommer nu hinna hitta fler snygga, små bilar.. Måste ha en mindre, för jag måste kunna parkera bilen utan att dö på kuppen. Tänk mig köra?? Kommer nog bli en bra bilist.. Men tänker inte köra på några transporter. Tänk mig som bilförare på en knall?? Jag skulle döööö.... Nej, det får vänta... Ska inte börja dagdrömma.. Men vill ta körkort. Klarar som skitungar på 18 år, ska väl jag för fan klara det!!!  Ser mig en stöddig, kaxig lite sönderblonderad jänta tuggande på ett tuggummi. Smask smask, virrar tuggummit runt fingret...
Kan de så kan fan jag med!!!  *slår mig på bröstet, som en gorilla*


*nattinatt*

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0