sista veckan

4 arbetsdagar kvar.. Yes!

Jobbat ihjäl mig idag, värmen tog kål på mig. Sittandes med pappersgöra.. Blää. Saknar att vara ute på fältet, närkontakten.

Idag ringde jag sonens farbror som nu befinner sig i USA, han blev glad. Vi har träffats en gång, när han var i Sverige, men det var länge sedan. När jag och sonens pappa fortfarande var tillsammans.
Ska ringa honom igen, om ett par dagar.

Får lite ångest, måste ta mig i kragen och läsa exets dom.. Men dra mig för det, men vill veta vad som står om mig, så jag vet. Hoppas det inte står mycket, ingenting. Men jag vittnade i tingsrätten, ska sätta mig någon dag. Men när vet jag inte, vill göra det snart. För jag misstänker var han befinner sig idag, krävs ju inget genie för det.


Sambon duschar, han är lite sur på mig tror jag. Han och sonen har tittat på fotbollsmatch, Örebro mot Hammarby. Och jag har suttit klistrad framför datorn.

Jag som köpte cocktailfrukt och vaniljglass till kvällen i ära. Men inte rört det, en dag imorgon också, som tur är.

Ska sussa nu, sambon står startklar för en god natt sömn... Det ska väl jag med..


*nattinattti*


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0