snäälla

gud bevare mig väl, jag är förkyld. Får inte vara hemma. Petar i mig allt möjligt som kan göra mig bra/bättre. Det enda som verkligen fungerar är mix, dvs en alvedon och en ipren/ibumetin.

Vill inte vara sjuk, kan inte vara sjuk, får inte vara sjuk!!!!! Det går inte!!

Men va jag är fettis sugen, mcdonalds mums, vill ha vill ha. Är det kroppen som vill ha det pga förkylningen? Ge mig något fettigt, min kropp vill ha det.

Provade en ny baddräkt, tanktini med trosa. Såg ut som en flodhäst, sambon kom fram och gav mig en värmande komplimang. Tyvärr hjälpte detta inte mycket, jag är bara för fet. Men det värmde lite i själen i alla fall.

Orkar inte skriva mer, är dålig... Ska till jobbet imorgon.

Sambon mår bra liksom sonen... Älskar min familj   :)


*nattinatti*

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0