stolt

Shit va jag kan hålla många bollar i luften samtidigt... Telefonen ringer, personal springer fram och tillbaka och frågar saker heela tiden. Helt sjukt, men härligt... Jag är inte teknisk för fem öre, så allt med elektronik delegerar jag till någon annan. Det har M lärt mig, delegera och delegera!!! Våga säga emot... Gillar faktiskt det här, men sedan är jag bara på dag 2, ska köra tom 3 augusti. Bara den 9 juli imorgon, men men men.... Låt mig njuta av min egen förmåga att klara av arbetsuppgifter jag aldrig har sysslat med.

Sambon har varit hemma och softat. Hans kompis kom förbi med sin son. Han tar det lugnt, han vill inte åka någonstans, han vill inte köpa ett nytt månadskort.

Busstrejken sätts igång igen efter midnatt torsdag.. Hur fasiken kan jag ta mig till jobbet? Har inte lust att promonera 15 min till tunnelbanan för att sedan åka ca 30 min för att sedan gå 20 minuter igen. Får anpassa mig lite till mina arbetskamrater, så kanske jag kan få skjus varje dag OM busstrejken sätts igång igen.
Självklart ska busschaufförerna få bättre villkor och mer betalt. Så det tycker jag!! Synd bara att hela sthlm blir larmslagen. Arbetsgivaren får ta sig i kragen och hosta upp bättre arbetsvillkor!! Svårare än så är det!! Nu vet jag inte hur deras lön är men deras krav för vila mellan passen är bara korrekt. Vem vill åka med en trött chaufför!? Inte jag!!

Nog om detta... Busstrejken kan ta sig i röven.....

Sambon sitter och glor på Allsång på Skansen. Nördvarning? Japp, i allra högsta grad!!
Men han e bara min..


Bra för män att veta/känna till:
Att fånga en kvinna är ingen match, men att behålla henne är en annan femma...
Tänk på den du!


Ska lägga mig snart och lyssna på "Aldrig fucka upp".... Me like alot...

*nattinatti*

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0