tillbaka

Sonen har nu kommit hem efter ha spenderat 2 nätter hos mormor,morfar, mostrar och katterna. (nå duger det D?)

Sambon och jag skulle gå och äta kinamat och sett en film på bio i torsdags, men det blev kaos på jobbet vilket resulterade att jag kom ifrån jobbet runt 19.00 (skulle ha gått hem 16.00)

Vi tog hem kinamaten istället. Så det vara bara jag, sambon och god mat!!

Igår kväll kom vi ut, åkte till stan runt 19 snåret, gick till biografen för att köpa biobiljett... The Happening.
Gick till fd coffee cup, tog en varsin kaffe (jag tog kaffe mocha såklart!!)

Filmen var jättebra, men jag blev självklart lite sur/besviken.

När jag är ute med min man, så vill jag att han tar hand om mig, dvs hålla mig i handen, krama om mig, puss mig.. Men på den fronten fungerar inte det. Vill att andra ska se oss tillsammans.

Hur ska jag få sambon att göra detta?

Trött är jag på denna förkylning. Hemma finns ingen alvedon, ipren eller treo, slut... Mår fortfarande inte bra, hostan låter inte jättebra... Man ska inte jobba när man är sjuk så är det bara, tyvärr tänkte jag inte på det...

Sambon lagar mat, god mat, min favvomat, tror jag.
Fick svart på vitt igår, jag har gått upp i vikt. Fan skit piss helvete..Men det ska vi ändra på, har i aug 2 veckor semester och sedan är det högskolan i ca 2 månader, perfekt läget för att starta igång med träningen igen. Och en cambridgekur...


Sonen är ute och leker... Tyst... Men vill bara gosa med honom, men det vill inte han.. Han e ju en stor pojke nu, då kan man ju inte krama sin mamma..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0