äggmök

Vem är mästaren på att göra världens äckligaste äggmökar?? Jo JAG... Hur fan lyckas jag? Vad har hänt?? Bläää... Det är ju så man nästan skäms, bara nästan... Att prutta är naturligt, men inte fan ska de vara som en atombomb...

Idag gick vi upp sent, kl 09.30 ca. Hoppade in i duschen, vi gjorde oss ordning för att träffa sambon i Liljeholmen, för att bråka lite med Nordea. Det gick som vi ville. Fick reda på kuppen att hon som hjälpte oss, hennes vännina ska flytta in i vårt hyreshus, de ska ta över lägenheten över oss.. Vår nuvarande granne har tydligen / eller håller på att bygga ett hus, och han ska flytta ut någongång under augusti/september. Ska bli lite skönt, har inget emot grannen, men lite jobbigt på sommaren då han grillar på balkongen... Ett störningsmoment. Men allvarligare än så är det inte. Roligt för honom att flytta till hus. Önskar vi kunde hitta en fyra att flytta till. Jag börjar bli sugen på att föröka vår familj lite.
Allt går så bra, sonen och sambon fungerar klockrent!! Det är tom så att läraren till sonen har höjt ögonbrynen. Min sons biologiska pappa har av vissa anledningar ingen kontakt med mig eller sonen idag. Skolan vet hur läget är, jag har ensam vårdnad. Sonens pappa får inte hämta sonen från skolan. Så när sonen ibland "råkar" säga att pappa ska hämta mig, frågar de alltid, menar du pappa (bio-pappas namn) eller pappa (sambons namn). Det känns skönt att han har accepterat sambon som en manlig förebild. Synd bara att hans bio-pappa skiter i honom. Men kanske lika bra, för alla parter. Så länge sonen vet sanningen, viket han vet, så är vi nöjda. Vi döljer inget som sonen kan hantera.... Men allt vet han inte, och det kommer han nog inte få veta heller... Inte vad jag tror nu.
Skitsamma, inte ska jag skriva om aset här och nu.... Finns roligare saker att skriva om...
Som tex att sambon sover på soffan... Latmasken, bara för han har gått upp kl 04.00 och jobbat till kl 10.00.. Går väl an för denna gång... *asgarv*

Jag och sonen ska åka till Farsta Centrum för att träffa hans mormor (min mamma), mamma ska kidnappa honom en stund, enligt sonen ska han få ett Nintendo DS spel... Han får nog sin vilja igenom, han har sin mormor i en järnklo... Hahaha... Eller om det är tvärtom, beror på vem man frågar..

Klockan är nu bara 13.00. Vad ska man hitta på tills vi ska åka. Sonen spelar PS2, sambon sover... Jaha, då får jag väl surfa lite... Åh, va synd det är om mig... snyft..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0