begravning

Idag begravdes en familjemedlem. Nu är jag psykiskt helt utpumpad. Vill bara dra täcket över huvudet och bli kramad av min älskade. Vem vet vems begravning vi ska gå på härnäst, kan bli min..

Nu när jag känner borta rent psykiskt, tårarna är inte långt ifrån att falla. Men likt förbannat får jag slava vid spisen idag. Visst sambon lagar maten av 90% av veckans dagar, men idag när jag behöver få kärlek, var är den?? Var är kramarna? Vem kramar min hand?

Detta saknar jag.. Tänker på en Mary J Blige låt, går ungefär så här. Remember how you got me,  thats how you will keep me..
Middagen är nu klar. Ska äta, mest troligt kommer vi bråka ikväll. Känner mig lite stressad, kommer jobba tre dagar i rad, 07.00-18.00. Imorgon är "frivilligt", vi behöver pengarna. Och jag menar verkligen...


ByeBye.

Kommentarer
Postat av: Anonym

Beklagar :(

Men bråka inte ikväll. Du kämpade ju så mkt för att få honom hos dig .. .allt kommer lösa sig.

Styrkekram

2008-06-19 @ 19:56:22
URL: http://asyl.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0