dagen efter midsommarafton

Sambon tog sonen till en kompis... Kors i taket tänkte jag. Förra gången han gjorde det så blev sonen uttråkad och klagade non-stop till mig.
Men denna gång, icke sa nicke. Sambon fick släpa hem han! Det första sonen säger när han kommer hem,
"nästa helg ska vi åka tillbaka, vi ska ha en faders-son dag, och du mamma ska inte föja med!"
Nääh, tänkte jag.. Då kan jag shoppa..... hihihi...

Sambon hade åkte hem till en kompis till honom som har 3 barn, sonen blev nog lite förtjust i en av barnen, en flicka på 6 år. Han berättade för mig vad de hade pratat om, S-E-X.... Sonen är inne just nu i en lebb-bög period. Varför vet jag inte, nyfiken kanske på de olika valen i livet. Sen är det så roligt med barn, de är så brutalt ärligt och ställer frågor som kan få en vuxen att vilja sjunka ner i under jordens yta...

Lördagen består till stor del av...FOTBOLL... Men jag somnade på soffan... 

 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0