digga eller dra..

jag kom just på, jag är som Dr Christina Yang i Grey`s.

Iskall, elak bitch.... Och jag hatar det... Men det är jag.. Elak som fan, det tycker vissa iallafall.

Omfamna det eller dra!!

Är på hatar-humör

28 år gamla/ung
Ett barn på 8½ år
Sambon sedan 1 år tillbaka.
Är detta MITT liv? Eller lever jag bara i denna fasad för jag måste?
Jag vill också leva MITT liv, åka utomlands, bara jag... Ta hand om MIG. Hallåå, jag är här... Jag är inte bara mamma/sambo, jag är också en kvinna.. En fin sådan... Vill inte vara kall och hård.. Vill vara som alla andra...

Hur kommer det sig att vissa tar sig friheten att lämna allt? Som sonens sk pappa har gjort. Idioten har medvetet gjort val i sitt liv som kommer påverka hans barn negativt resten av deras liv. Vem har gett honom rätten att skita i sina barn? Vem har gett honom rätten att inte ställa upp för sina barn?? Hoppas han tappar tvålen i duschen och blir påsatt 1000 gånger om.. Rätt åt jäveln... Må han brinna i helvete, men först ska han svettas ordentligt över sina synder han har gjort i livet, bland annat för allt jävelskap han har utsatt sina barn för.
Jävla gris, jävla yngel, jävla daggmask, jävla larv, jävla svinfan, jävla kuksugar..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0