Eftermiddag med mamma och syster

Idag åkte vi till Farsta Centrum för att shoppa loss lite. Med mammas plånbok. Sonen skulle få ett Nintendo DS spel. Vi gick till Game, han ville ha ett Crash Bandicoot spel, han hittade det han ville. Just det spelet ingick i en drive, köp 2 spel betala 399 kr. Hans spel kostade 299 kr, så mamma ville lägga 100 kr extra så han kunde få ett till spel. Han hittade efter en lång stund ett spel som dög för honom. Vi gick vidare till andra butiker för att systern skulle handla lite saker. Vi stannade vid Din Sko, där hittade jag ett par Foppa tofflor, som jag kan använda på jobbet. Det är lite varmt med gympa skor, ett par svart Foppa tofflor..yes!! Inte snygga, men bekväma, undra om jag kan springa på larm? Eller om jag kommer trilla på köpet?? Svaret kommer tidigaste nästa vecka....

Vi käkade middag på Burger King.  Gjorde två småärenden till och sedan åkte vi hem. Jag och sonen fick skjus av mamma hem, vilken lyx.

Nu sitter vi och glor på tv. Design: Simon och Thomas är livsfarlig.. Vill fixa ordning hallen, sonens rum och köket. Hoppas på en hög lön vid månadskiftet...
Men nu vill jag bara till sängen, älskar min säng.. Så mysig...


*nattinatti*

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0