Fredag imorgon

Vet att min kollega/kompis ska baka till fredags fikat..  Hon är den som ska göra efterätten till middagen och/eller tårtan till vårt bröllop. Hon vet hur man bakar hon...Vi i vårt team ska tydligen ha en bowling match i vår korridor efter fikat... Hoppas bara att inga klienter ser oss, pinsamt.... Det är faktiskt inte förbjudet att skratta på jobbet... Vi kramar till och med varandra.. Vi har det faktiskt trevligt tillsammans... Även om man ibland vill knåda någons hals vid enstaka tillfällen... Men vad vore livet om allt var på topp jämt och ständigt?

Kommentarer
Postat av: Fanny

åh jag älskar fredgarar :D

2008-06-26 @ 22:08:51
URL: http://thelifeoffanny.blogg.se/
Postat av: Jenny

Hoppas du haft en bra dag!:) Kika gärna in i min blogg, släng in en kommentar och rösta på min poll om du har tid! :)

2008-06-26 @ 22:24:10
URL: http://penajs.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0