hmm

Radion i sovrummet spelar D`angelo. På tvn travet (orkar inte byta kanal). Hör sonens sagocd, någon mansröst. pratar. Sonen sover hoppas jag.. Sambon hämtar tvätten från tvättstugan. Själv måste jag bege mig till duschen, och hoppa i sängs. Börjar  tidigt imorgon, bli upplockad kl 06.00. Sängen är nybäddad med nytt bäddset.. Snygga från Bolagret.
Dan i helhet har varit sådär, sonen och jag åkte till stan, handlade ingenting var pank. Sambon och jag hade en "tystdag", och han är den enda som hade pengar på sitt konto, envis som jag är vägrade jag bryta tystnaden. Men lite pengar hade jag, det räckte till lunch för mig och sonen på McDonalds och en varsin glass från Pressbyrån. Åh, innan jag glömmer. Vi åt vår mat på McDonalds i Skanstull. Vilken skitställe!! Sonen beställde en Happy Meal, han fick typ 10 st Pommesfritis, bad om mer dock! Inga problem, hon i kassan blev nog lite stött. Och min pommesfritis var typ kalla och stenhårda.. Tom pommes från en vanlig ugn är godare, och de är inte alls goda! Jag orkade inte gå tillbaka till kassan. Svor över att jag aldrig ska sätta min fot på McDonalds Skanstull igen!!  Och det ska jag banne mig hålla!!! Hamburgaren var även den ljummen.... Never again... Slöseri med pengar....

Måste ge upp...

*nattinatti*

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0