hungrig

sonen är hungrig konstant, vet de f*n om det han är inne i en tillväxt period, eller ännu värre mask i magen.... "Mamma, jag är hungrig" dag som kväll... Om och om igen...

Vi har just gottat oss med en varsin pizza, mumsigt! Under middagen fick jag svar på tal, sambon sa att när män äter ska de smaska.. Knäpp på näsan för gårdagens inlägg... Men vet ni vad, skulle aldrig byta ut min underbara sambo mot någon annan. Han är perfekt för mig, även om vi inte alltid är trevliga mot varandra. Förhoppningsvis kommer vi snart boka datum för vårt bröllop, kanske nästa sommar... Längtar så.. Nytt efternamn...


Jaha, så är det dags för Sverige att spela match ikväll, mot Ryssland. Måtte vi vinna.... Vi vann mot grekerna men förlorade mot spanjorerna... Ryssarna måste vi spräcka...

Sonen sa iförrgår... Jag har två pappor.. Det kändes så jävla skönt men ändå såå fel... Kommer aldrig förlåt sonens pappa att han har svikit sin son... Men nu befinner han sig inte i stockholm längre utan närmare Örebro...
Tips!! Tappa inte tvålen i duschen!!!



Heja Sverige
Heja Sverige
Heja Sverige...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0