lördag 2008-06-07

Vi, hela familjen, tska till kungsträdgården och njuta av det fina vädret och god mat! OM min sambo blir klar i tid, han kör africa-time.... *asgarv* Sonen sitter framför tvn och spelar PS2.

hmm... Nu fick sambon fart.. Han läste att jag skrev om honom...Ibland gäller det att ta fram blåslampan eller sex-vägra. Båda hjälper.

Vi tittade på en film igår kväll med Chris Rock, "I Think I Love My Wife" . Helt underbar, roligt att se det från en mans perspektiv. Kåta perspektiv....

Nu händer det grejer här hemma, sonen har börjat klä på sig och dra mig baklänges, sambon duschar.. Hallelulja...

Då måste ju jag börja klä på mig... shitpommesfrities....


See ya later.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0