Måndag innan tisdag

Var på kurs idag, så vi kan handla rätt samt agera korrekt vid sjukdomstillstånd. Tex vid abstinens.. Tog självklart upp hur agera vid självmord..

Efter kursen åkte jag till Farsta Centrum för att inhandla min systers studentpresent. Är inte riktigt nöjd, skulle vilja köpa mer åt henne, men man har begränsat med pengamedel. Speciellt nu när sambon inte har fått sin lön för denna månad, pga lönekörningsproblem. Jaja, den 25:e skulle de ha kommit, nu är det bara den 2:a. Varför skulle vi vilja ha in pengarna, vi använder 1000 kronors sedlar för att torka arslet med... Fattar inte deras problem att sätta in pengarna på hans konto, skulle ha kommit  in idag, men de "råkade" sätta in pengarna på felkonto... ggrrr...IDIOTER säger jag bara.

På råga  av allt, så råkade jag glömma min uber sköna svart munkjacka på bussen, har ringt bussgaraget, skulle återkomma under kvällen. Annars kunde jag ringa imorgon, bussarna kommer tydligen inte in förren efter kl 02.00. Garaget öppnar igen kl 04.30. Ska ringa på morgonen... Vill ha tillbaka den... När jag skulle byta buss, så kom jag ihåg att jag hade glömt något, något mjukt. Kollade om telefonen var i väskan (den ligger i en svart tygpåse för mobiler). Så jag kände på mig att något saknades... Fan .... Hur i hela norden kan man glömma att ta med sig sin tröja??? Så arg... Dumma Dumma Dumma mig... usch..fy...

Sambon har somnat på soffan, som vanligt, han har varit uppe sedan 04.30, så jag förstår att han är trött. Sonen ute.. Ska ringa hem honom nu.. Han ska sussa snart...

Jag älskar min familj, vill bara gifta mig och få sambons efternamn. Vill få knoddar. Vill Vill Vill....

Imorgon är det en stor dag för familjen, rättare sagt för min lillasyster (mellansyster i skalan). Hon ska ta studenten!! SÅ jävla stolt över henne!! Så glad att hon ville att jag skulle följa med på flaket, ska övervaka alla glada... hihi.. Glad och stolt att hon vill dela den upplevelsen med mig!! Inte för att hon kommer stå brevid mig, men bara vetskapen att hon VILL ha mig där... Jag är sååå stolt över henne.... Stolt över båda mina småsyskon.. De är bara bäst... Vi är olika som fan... Men det skulle inte bli en höjdare om vi alla tre såg likadana ut. Våra personligheter matchar varandra... kanske......

Ska goosa med min älskling. Han har fått ett nytt smeknamn, ni som vet hans namn, säg hans namn på svenskt uttal... hihi...han bara garvar.. men det fungerar ... han kommer när man ropar.. Duktig vovve.. pussss pusssss

*nattinatti*

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0