miiin...

Det var riktigt skönt att komma hem igår efter jobbet. Hoppade in i duschen. Sambon satt å glodde på tv och sonen spelade PS2.. Vi satt och gosade i soffan heela kvällen låång.. Så skönt, det var länge sedan. Vi behövde inte ens prata med varandra utan vår närkontakt skötte allt!! Hoppas att vårt förhållande håller sig bra ett tag nu. Men en sak är jag säker på, vi är rätta för varandra!
En sak innan jag glömmer, igår när jag kom hem, gav jag honom en stor tack-kram för att han trots sin feber tagit hand om min son utan att klagat en ända gång. Han tittade lite förvånande och svarade "så klart jag tar hand om honom, det är ju vår son" Det kändes så rätt, inte bara för mig, utan även för att nu har sonen en fadersfigur i sitt liv....

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0