räkningar

Nu är räkningarna betalda för denna månaden.... Har just sorterat alla räkningarna i pärmen. Sambon tittade lite på mig, frågade om jag var klar. Ja, svarade jag. Men ingen fråga om hur mycket det var.. Nada.. Visserligen får jag pengar från honom, men vill han inte ha koll på utgifterna?? Tydligen inte.. 

Nu gjorde Spanien mål... och sambon sprang runt som en hottentott....

Börjar bli fundersam, om vi gifter oss nästa år, kan jag verkligen säga löftena.... Tills döden skiljer oss åt... Tänk om jag ångrar mig... Handen på hjärtat tror jag inte att vi är tillsammans om ca 10 år, eller det kan jag ju inte säga. Jag vet inte, just nu är vi rätta för varandra. Vad framtiden har att bjuda på får vi vänta och se...

Sonen ligger på soffan, på väg att sova, OM han lyckas.. Sambon går runt och snackar ... Fan va trött jag blir, va tyst så får sonen somna.. Det är irriterande, att man inte respekterar andras rutiner. När sonen ska somna eller sover ska man försöka vara lite tyst. Då menar jag inte att man ska gå runt på tårna, utan att inte slänga igen dörrar, skrika  eller prata hög i telefonen utanför hans rum... så trött jag blir...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0