skolavslutning

I tisdags så var jag med sonen på hans skolavslutning, kvaft som in i helvetet... Rektorn gjorde sina tappra försök att vara rolig när hon höll sitt tal. Men lyckades hon,  NEJ!!

Efter avslutningen gick jag å sonen hem, sambon kom hem en kort stund efter.  Vi åkte till Willys och köpte glass för att sedan titta på sveriges första fotbollsmatch, mot Grekland. Vi vann!!

Onsdag: Vi åkte till Skärholmen för att ordna VISA kort till sambon. Efter det så åkte vi till Heron City för att äta sen lunch/tidig middag. Vi gick in på MediaMarkt, köpte ett superbilligt Nintendo DS spel till sonen, för 49 kr. Ett skitspel, men han verkar gilla det ändå. Jag handlade lite på Hemtex. Mot sambons vilja. Gick  vidare till IKEA, för att lämna tillbaka vår badrumsmatta, gillade inte färgen. Sambon och sonen satt vid varuutlämningen medans jag gick in i varuhuset för att köpa en snygg badrumsmatta. Tror ni att jag bara kom ut med en ny badrumsmatta? Nej!! Passade på att köpa 4 snygga handdukar och en ny toaborste... Sambon hotade med att anmäla mig till nästa omgång av TV3`s Lyxfällan. Men kredit är inget större problem, utan att lyckas hålla i pengarna på  mitt lönekonto. Måste börja göra en budget. Kanske 2 olika kort, en för nöje och en för mat å ect.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0