solen

Var ute i solen hela dagen. Och det får man sota för nu, blivit bränd .... snyft....

jag å sambon satt på balkongen o bara myste.. sonen var ute o lekte.

tvättat...lagat mat...

Sista dagarna har det varit lite kaos, som vanligt. Mycket nu. Sonen slutar snart i skolan o syrran min tar studenten på tisdag.. ska bli sketa skojigt. JAG ska vara med på flaket, ska hålla koll på småglinen..hihi.. Roligt att syrran ville ha med mig.

Återkommer imorgon, sonen ska sova och jag å sambon ska titta på tv4plus.


Innan jag lämnar er, ska jag promota min/vår nya favvo radiostation.
SR Megapol 93,8.
Testa.... om du gillar sådan musik...The Voice har fått en bra konkurrent.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0