Syrrans dag

Syrran har tagit studenten
Syrran har tagit studenten
Syrran har tagit studenten
Va fan va hon e bra!!




Utspringet för  hennes klass var planerat till 13.11 (om jag inte misstar mig), men de kom ut någon minut senare. Hon var i chocktillstånd. Alla hennes spänningar bara försvann.. Vi var (är) så jävla stolta över henne!!

Jag följde med på studentflaket, då jag skulle övervaka det hela.. Nästan 2 timmar med packade ungdomar... Nja, roligt var det inte...Men helt ok ändå!!

Vi åkte hemåt där resten av familjen väntade. Åt god mat och drack gott.. Hade det jättetrevligt, sambon och sonen var självklart med. Jag och sonen fastnade för fruktbålen, men jag hällde i lite vin..mums... va smarrigt...  Drack en cider, jordgubb och vanilj smak.. *slurp* Sambon sa att jag var full, men det var jag inte... Han vägrade pussa på mig under en kort period, kanske 10 min, hihi... Sen kunde han inte hålla tassarna i styr.... am like a poison... och han gillar det...

Orkar inte skriva mer ikväll, behöver ägna lite tid åt min älskade sambo... Har försökt att få honom inse att jag behöver bli lite mer uppvaktad, känna mig uppskattad. Vilket jag gör, men skadar inte att känna sig extra uppskattad.  Han e bara MIN... puss på dig älsklingen

*Nattinatti*

Kommentarer
Postat av: Anonym

Häärligt.

Brorsan tar den 13:e.

2008-06-03 @ 22:21:49
URL: http://asyl.blogg.se/
Postat av: fru familjeklöver

superskoj... men syrran mår nog inte bra idag, nääh, hon mår inte så bra när hon har vaknat.. Hon är nog med John Blund nu.

2008-06-04 @ 07:40:11
URL: http://familjenfyrklover.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0