arg som ett bi

Att något som ska bli bra, blir skit!!

Ringde sambo för att säga att han ska ha en bra flygresa hem. Undrade spontant om han han skulle ha mobilen med sig (syftade på i handbagaget eller i resväskan). Mobilen jag syftade till var min, en gammal SonyEricsson, men min... Han säger inget, frågar igen. Märker nu att han undviker fråga. Det visar sig att han har sålt den för att kunna betala sin biljett hem, vilket jag skickade pengar till! Men tydligen inte tillräckligt. Men snälla hur mycket kan man få för en last gammal mobiltelefon?? Blir skitförbannad, och frågade vad mer han inte har berättat? Kanske rent av haft några horor vid sidan om ... Varför inte, kan han inte ärligt säga att han saknar pengar, och döljer detta. Vad mer döljer han! Har ingen lust att åka till flygplatsen imorgon. Och  denna man vill jag spendera mitt liv med? Ja, kan inte svara på  den frågan nu. Så himla arg.... Idiot!! Har skickat pengar till honom varje månad, ringt till honom för tusenlappar!! Han fick sin sista lön i jan, på 5000kr, hur länge räckte de pengarna? En månad, och han är ju förfan inte här i Sverige, utan i afrika!! Hatar att försörja någon annan. Klara inte av det , tack vare mitt fd (svin-gris-skit-bajs-äckel kille)


Varför exploderar jag när det gäller allt som har med vårt förhållande att göra??

(skickade iväg ett mess till han, "jag älskar dig, men gör aldrig om det", så mitt samvete är lite bättre.. ska nog ringa o säga god natt . vill inte sova med dåligt samvete!)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0