Dag 1

Idag ska vi hämta upp herren på arlanda. Fortfarande lite sur på honom..
Vi pratades vid en gång till igår efter vårt tjafs.
Men tror ni  att han var arg på mig, Nej!!!
Han tyckte att han överreagerade. "Så mycke stress nu älsklingen".. hmm.. det verkar vara omöjligt för honom att bli arg. Han hatar att somna osams. Han hatar att bråka, han gillar att diskutera. Ni som verkligen känner mig, gillar jag att diskutera! NEJ! Vill få ut min ilska genom att skrika...
Som Ronja Rövardotters vårskrik!! Vi är ett jävligt omaka par.. Kanske därför vi passar bra ihop..


Ska dammsuga, duscha och sedan fixa ordning mig... Sen ska bege oss till arlanda.. Vill åka arlandaexpress eller flygbussarna. Men det är så dyrt. Vi åker till Märsta istället... *urk* 
Önskar vi hade lite pengar som vi inte behövde, då kunde vi ha tagit ArlandaExpress/Flygbussarna. 


*nervös*


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0