fixat o donat

Dagen började med att göra iordning grabben matsäck, de skulle ut till Djurgården och spana på fåglar. Det blev gårdagens pannkakor (lagade för utflykten!) .. mumsigt.

Efter han hade gått iväg till skolan började jag på att fixa mig, in till stan och klippa mig och shoppa! Blev nöjd med klippningen, helt ok! Men tycker att hon klippte lite annorlunda, för långa längder där bak! Men skulle aldrig ha tanken att byta frisör för det! Hon kommer jag gå tills hon vägrar att ta emot mig!!

Shoppade loss i stan bla byxor, örhängen, vax (för hårborttagning), hårfärg.. mm
Sitter här med ny frisyr, ny hårfärg, lite mindre behåring (vaxade inget som gör svinont.!!...)

Sista natten innan...

Grabben läser sin läxa, han har inte fattat hela grejen med att ljuda. Gissar orden.. Kanske ska vara så. Han ligger ganska mycket efter när det gäller läsningen, har extra stöd (30minx2gg per vecka) Han ligger på lus 3 nu, vad lus är/betyder vet de fan. Men han klättar sagta uppåt i sin lus-stege. Men hur kan man få ett barn att börja ljuda??

Det känns overkligt, imorgon kl 13.55 kommer vi två (red.anm. jag o grabben) stå o skaka som två asplöv... appropå sambon, måste ringa innan han åker till flygplatsen. Han hade tydligen åkt in till stan idag, för att titta på något..hhmm,lurt, hoppas han köpte något till mig..
Berättade för mamma att jag inte ville ha en klänning, hon tyckte jag var knäpp, de såg såå sköna ut.. Jag har en hänger i garderoben. Har aldrig använt den, samt en lång tygbit för att vira runt skallen.. Nej, tack avstår! Tycker inte att vita människor ska ha andra kulturers traditionella kläder! Vi ser ju inte snygga ut i våra egna folkdräkter, varför ens försöka prova något annat?? Blekfisar som vi är..

Ska njuta av sista kvällen ensam med grabben.. Han är lite sur, som vanligt, fan va han brås på mig ..shit....

Men ärligt, va fan ser Nick Cannon (Wild`n Out, mtv) i Mariah aka Skrikmåsen Carey??
 De skrev aldrig "prenup" så kanske för pengarnas skull??


*nattinatti*


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0