fReDaG

Gick upp ganska tidigt idag, sonen sov på sambons sida av sängen, som vanligt. Vaknade harmoniskt, av mig själv, inte av en unge som tjatade!
Har hällt i mig en cambridgepåse, ska iväg o träna spinning snart, börjar kl 12.00.
Ska sedan hem fort, sonen måste göra sin läxa innan han ska till morfar o co. Syrrorna kommer vara i Älvsjö runt 16.15, blir barnfri!!! jävla skönt!! Men men men, jag ska upp tidigt imorgon, jobbar hela helgen, 11 timmars pass.
Brukar  gå ganska smärtfritt, besökarna kommer. Så det händer lite saker. Är det fint väder vill jag stå vid grinden ... inte inne i cv..

Kan inte förstå att han kommer hem snart, har inte hunnit smälta det ännu.

Ska förbereda mig inför spinningen nu, jag kan inte boka genom nätet. Har inte avbokat 3 pass i tid inom en 3 månaders period, så då blir man blockad i 3 veckor. Lite hårt, tycker 1 vecka räcker...jaja, 14 maj kan jag boka via nätet igen..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0