Kubbkväll

Fredag idag  *JIPPI*
Dagen började bra, sonen på strålande humör, jag glad... Packade väskan på morgonen. Fick skjus av en arbetskollega till jobbet. Imorse agerade hon som en chaufför, hon plockade upp totalt 3 kollegor.... Fettnajs
Vädret har  varit pissigt, bara för att vi ska ha temakväll ikväll. Ska till en kollega för att grilla, spela kubb och dricka lite gott. Värst vad vi gör grejer nu, förra veckan konferens, nu kubb och nästa vecka är det 5kamp på grönan som gäller. Måtte vi vinna.. vi vill ha vi vill ha vi vill ha tillbaka vår pokal!!

Nu sitter vi i vakten och väntar på att bli avlösta, så fort vi ser våra kollegor som ska jobba natt kommer vi hoppa in i  bilen och gasa mot Ekerö.

Stackars min sambo, min älskade sambo. Som har jobbat 12 timmar idag, får komma hem och laga mat till grabben.. Önskar jag var där och hjälpte till. Men jag kommer ju senare, glad i hatten.. hahahah..

Morgondagen är fullspäckad. *puuh* trodde helgerna var till för att vila upp sig. Men icke sa nicke..

Som syrran sa, gräset är alltid grönare på andra sidan. Och va hon har rätt...

*kramikrami*

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0