nööf

Sitter på jobbet (ajabaja...inte blogga på arbetstid..)

Sonen är hemringd, lämnade 20 kronor till honom, han köper säkert något gott på vägen hem.
Sambon jobbar, vi slutar vid samma tid, kl 18.00. Så sonen är hemma ca 30-45 min själv. Men det klara han. Jag och sonen är fortfarande arga på varandra, eller rättare sagt han är fortfarande arg (mycket möjligt att han skäms). Hoppas vi blir "vänner" under kvällens gång. *håller tummarna*

Jaha, måste be om sambon om ursäkt för mitt beteende igår kväll. Vill hem, vill vara med familjen. 
 
Imorgon fredag ska jag ut och äta middag med vårt team på jobbet, det kommer bli trevligt. Kommer hem i skaplig tid, måste. Vi ska nämligen åka iväg på lördagen tidigt. Ska till sjukhuset och träffa min mormor. För att sedan åka hem till min mamma (&co) för att umgås lite.



Är detta ett liv jag vill leva?
Är detta allt?

Eller är gräset grönare på andra sidan?


Kommentarer
Postat av: FrökenBubbelplast

Gräset är alltid grönare på andra sidan, oavsett vilken sida du står på. Jag älskar dig.

2008-05-15 @ 23:01:12
Postat av: FrökenBubbelplast

Gräset är alltid grönare på andra sidan, oavsett vilken sida du står på. Jag älskar dig.

2008-05-15 @ 23:02:10
URL: http://magicdez.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0