Ny måndag

En ny vecka!

Vem tar priset som tröttas denna måndagskväll?
Vinnaren är: sambon!(som för övrigt redan sover på soffan..)

Jobbet gick strålande idag.. lunchade med K (som vanligt), vi provade en ny restaurang idag, Slagsta Värdhus. Helt ok! Lite dyrt, men det var lugnt..

Åkte ifrån jobbet tidigare jag, K och en annan kollega skulle till Previa, för att ta vår andra vaccindos för Hepatit A+B.

Köpte supergoda matmackor från Hötorgshallen, bröd med kyckling, potatis och sallad..Mumsfilibaba.
Mötte sambon på hans jobb när jag åkte hem. Första jobbdagen på länge, han har varit tjänstledig från jobbet i 3 månader. Han är glad för att komma in i gamla gängor.

Imorgon börjar jag kl 09.00 (bättre än dagens tider,började 06.30).

Ska kika lite på tv, fixa ordning mig inför natten. Och väcka sambon.
Kanske kan man få sig en nyp ikväll....*asgrav* Kvällsnacks...mums...

*nattinatti*

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0