surar

Jag är en expert på att bli arg för ingenting, ja något måste det vara. Men jag förstorar upp det till max. Som igår, jag och sambon pratade inte med varandra på kvällen. Jag lät mitt humör eskalera till det värre. Fattar inte, varför? Har ju mina aningar, mitt förflutna. Sonens pappa beteende var helt sjukt. Gjorde saker en riktig man aldrig skulle göra... Jag tror att en dag mina utbrott kommer att få sambon att lämna mig. Det skulle jag kunna göra om jag var i hans position. Min sambo betyder allt för mig, även om han driver mig till vansinne då och då.. Men när dagen blir till kväll så har det ingen betydelse....

Idag var första dan på veckan... Det känns tungt, med tanke på helgen. Imorgon blir en bra dag, vi har APT mellan 13-16, så efter lunchen tills det jag slutar kommer vi alla bara sitta rakt upp och ner... Lunchade med K igen, vi luchar tillsammans typ 98% av alla dagar. Jag har någon gång under det senaste året sagt en sak på skämt. "Vi är inte vänner utan arbetskollegor" Det tar hon upp tätt som titt. Ett internt skämt, för vi umgås även privat, typ shoppar på Hemtex.....

Sonen är ute nu med en kompis, skitungen försökte ta med sig sitt Nintendo DS till skolan. Vilket är ett NEJ  NEJ. Han gjorde ett försök, då sambon lämnade honom... Men skitungen råkade tappa den, hade lagt den under tröjan. Han blev ledsen när han blev tagen på bar gärning. Detta betyder inget Nintendo DS på länge samt inget Nintendo Wii pååå länge. Vi hade tänkt att köpa konsolen inom mycket snar framtid... Tji fick han, och vi... Jag vill också ha den... Roligt ju..

Sambon har just klivit ur duschen. Min lilla sexbomb.... Bara min...
Ska gosa med honom idag, som ett plåster på såret för mitt beteende igår kväll...

Nu piper klockan iköket, maten ska vara klar.... Mums, kyckling med ris, a la svensk style... Stinas Örtkyckling, currysås...

*nattinatti*

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0