Vattnet i bägaren på väg att rinna över

1. sambon får tydligen ingen lön den månad (pga tidigare tjänstledighet)
2. Trött på att inte få "viktig" info av min närmaste familj, får ofta höra allt via systrarna blogg, tur det!
3. Trött på sonens skit piss skola... Han har blivit utesluten från alla utflykter...
4. Trött på att vara pank och försörja familjen
5. Trött på att leva med någon som inte fattar vad jag menar... (jaja, jag e kvinna o han e man...)
6. Trött på att jobba arslet av mig under sommaren med utökade arbetsuppg. utan att få ett öre mer i plånboken.


Trött på skiten just nu, att man är hemma med sjukt barn gör inte saken lättare.... *aarrggghh*


((och ja, jag är känd för mitt känslokalla utbrott....))

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0