Fram med duntäcke

Kallt kallt kallt.....

idag tog jag fram duntäcket. Såå kallt i lägenheten, mina händer är kalla...

Igår fick min mormor åka in akut till SÖS. Jag åkte dit, mamma och pappa var där. Likaså var min kusin Å och hennes pojkvän/sambo H.
Jag stannade kvar till hon fick komma upp på en avdelning. Hon var så liten, fick extra syre. Men då och då sa hon ett skämt. Hon får smärtstillande, hoppas hon snart kommer tillbaka till sjukhemmet, där hon känner sig mer hemma. Som är hennes hem.

Jobbigt..... Hatar när ens nära och kära inte mår bra. Jag vet att hon  får den bästa vården, men vill inte att hon ska behöva den. Vill att  hon ska vara frisk. Saknar mormor...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0