fridag

idag har jag fridag... skönt

Under morgonen har jag hunnit gått på utvecklingsamtal i sonens skola. Det går bra för han, men de önskar att göra en dyslexi utredning på honom under våren. Vilket jag är för! Skönt att de uppmärksammar att det kanske är mer som ligger bakom hans läsproblem än bara hans seghet... eller hur nu kan kan säga. Han har problem med ljudningen, han har fått extra lässtöd 3ggr/vecka a`30 min. Visst har det hänt saker men inte så mycket jag önskar eller trodde.
Har även under morgen varit ner en vända i tvättsugan, nu hänger tvätten på tork här hemma.

Jag ska iväg och möta mina syrror, vi ska traska runt i stan lite. D ska pierca sig... Är jag förvåndnad? Nej, men mer förvånad över mig själv. Sugen på att själv pierca mig.... Men vågar inte... Fegis är jag...

Nu måste jag rusa iväg till bussen....


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0