gårdagen

det hände lite saker igår må jag säga...

Först träffade jag syrrona inne istan (medis), vi åt på kina restaurang. Efter vi har fått nått i kaggen gick vi vidare till huvudmålet med dagen. East street piercing. Syrran piercade sig, det såg ut att göra ONT. Blödde gjorde det med. urk. Men nu har jag verkligen gått å blivit sugen på en läpp piercing, ovanför läppen, lite mer åt sidan. Nu hängde ni säkert inte med, det gjorde jag i alla fall inte.. hihi...
Men om jag skulle göra det kommer jag INTE gå till East Street, han som gjorde syrrans piercing var så nonchalant. Jag skulle inte kunna känna mig trygg med han. Får titta på lite andra ställen. Swahili Bobs`s bland annat.
Sambon tycker det är sexig med en sån piercing, han har gett mig "tillåtelse", inte för att jag nu behöver det från honom. Men det känns bättre än om han skulle vara emot det...

Efter stan, åkte jag förbi NORDEA och skaffade ett gemensamt konto för ett matkonto. Vi har gemensam ekonomi, jag betalar alla räkningar och sambon resten. Ett gemensamt beslut, men vi har ju matpengar problemet, för det är ju inte alltid HAN köper maten.

Jag ringde hem sonen tidigare, vi åkte direkt in till stan, t-centralen. Det var meningen att vi skulle inhandla en jacka, ett par vantar till sonen. Samt ett Wii.
Handlade först jackan på H&M (50% på jackorna), sedan gick vi till stadium för att handla ett par vantar, vi kom ut med 2 nya jackor till sonen (och ett par vantar så klart!) Det var rea på jackorna, vi köpte jackorna för 99 kr/st, ord.pris 599 kr/st.
Kunde inte låta bli, så nu har sonen en ny vårjacka samt en höst/vår jacka för nästa år. Sambon tyckte jag var konstig som köpte totalt 3 jackor, tills han insåg till vilket pris jag hade köpt alla för.

Mötte upp sambon, sen gick vi vidare till sonens stora förvåning (han trodde hans pengar var hemma, men de hade jag i min plånbok) till GameStop och köpte ett Nintendo Wii.  Man fick köpa NIntendo Wii med Wii sports+ TNTM+Mario Galaxy för 2899 kronor. Jag och sambon köpte till en handkontroll.


Kan säga en sak, under hela kvällen stod sambon och sonen och spelade Wii Sports....


Kommentarer
Postat av: Lena

Välkommen till Wii familjen...!

2008-12-02 @ 15:23:35

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0