matlagning

De senaste två dagarna har jag sysselsatt mig med att laga mat.
Laxpuddning. Mums
Mammas och pappas tomatsås. Smarrigt

Att laga mat är bra terapiarbete för mig, tänker på något annat även om det är bara för en kortare stund.


Är inne på bröllopstorget hela tiden, vi måste börja styra upp ett eventuellt bröllop....
Lägga i en högre växel.

Appropå något helt annat, de senaste 3 dagarna har 3 personer frågat om vi ska ha barn. Först frågade en kusin, och hon verkligen tittade in i mina ögon (både hon och mamma kan se på en gång om en kvinna är gravid..), sen ringde min farfar i torsdags. Han frågade mig rakt ut, om jag var gravid. För jag är hans barnbarn och det är hans rättighet att få reda på om det ska bli en till i familjen. Jag skulle inte säga rättighet, men farfar är som han är :) Låter han tycka som han vill, det bjussar jag på.
Idag frågade sonens kompis mamma mig och det är några barn på väg.

Låt mig säga en gång och det kommer jag bara säga en gång:

Inga barn är planerade.

Om det i framtiden kommer ett litet nytt mirakel säger vi till när vi är redo!


Imorgon ska vi till mamma o co för att fira lillasyrran.
Men först ska sonen på sin dans på Sats



*nattinatti*


Kommentarer
Postat av: maria "hexanmaria"

Bröllopstorget är väl bra. Men kolla oxå www.shoppaloss.se. Där kan du få skräddarsytt till en "billig" peng :)

2008-11-23 @ 17:03:55

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0