Ny jacka...


Min nya jacka, Everest W Function JKT  F8. Ord pris 899:-


Vi var o snurrade i stan igår, hittade denna jacka i rätt storlek på Kungsg. Men den hade fläckar, de ville ge mig 10%. Men tackade nej. 89 kr för fläckar som troligtvis inte går bort. nope...
Sprang runt på alla Stadium butiker i centrala Sthlm, men ingen hade min storlek, 46. Konstiga storlekar, i min everest dunparka jag har är det storlek 42....
Gav upp igår, tittade på Stadiums hemsida imorse men 46:an fanns inte på deras webshop. Så jag började ringa runt, bara en butik hade den. Kungens Kurva. Han la undan den. Vi åkte dit och fann att även denna jacka hade samma typ av fläck på samma ställe. Nu sket jag i det  och köpte jacka för ca 550 kr ...Men det var 20% rabatt på jackor denna helg, sedan fick jag 200 kr avdrag pga två små fläckar.

Nöjd är jag i alla fall.. Det är huvudsaken.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0