shoppat loss

nja lite i alla fall..
Handlade två nya bhar på Details.
två olika nagellack.
två nya örhängen

Måste verkligen nu köpa ett smyckeskrin eller liknande för mina örhängen. Visserligen är det inga dyra men förvarar man dem på ett bra sätt håller de färgen bättre...
Har verkligen börjat gilla både örhängen och nagellack.

Har knappast vågat gå in på mitt konto. Vet hur mycket jag har kvar mellan tummen o pekfingret. Sambon lär bli sur som vanligt, han tycker jag slösar för mycket. Det gjorde jag idag, behövde faktiskt bara en  bh och inget mer. Men men... Försökte bli på bättre humör men det gick åt pipsvängen


var på förmiddagen på vårdcentralen. Pga min sjukhusbesök, då jag hade ont i magen. Läkaren vill att jag lämna urin och blodprov samt genomgår röntgen på njurarna.
För att få klarhet över mina besvär.
Tyckte inte om att han klämde och kände på min mage, hatar min feta sladdriga mage. Hatar den verkligen... HATAR.
Ska tillbaka till vårdcentralen på torsdag för att lämna proverna. Röntgen får jag en tid till senare, ska själv ringa till dem och boka. Men avvaktar lite. Har inte riktigt med tid... Hur som helst, det är fredag idag. Så ingen panik!

I helgen ska jag jobba, kvällspasset som de kallar det. Börjar kl 11.30 och slutar kl 22.00. Uah för att gå hela biten från jobbet till busshållplatsen, på en landsväg, mörkt... Dålig belysning, ska försöka se om någon kollega kan skjusa mig till busshållplatsen. Får bara ont i magen av tanken på att gå själv, ca 1 kilometer, i mörkret. snyft

Sambon och sonen för underhålla sig själv. De kan de väl klara av. Tycker man...

Så anti.... så anti... fan vill inte vara det längre, vill vara glad. Skyller på hösten/vintern. klassiska höst/vinter deppen!!

Kommentarer
Postat av: anne

Var jobbar du om du behöver vara ute och gå ensam mitt i natten? Låter inget vidare...

2008-11-08 @ 22:21:38
URL: http://annnne.blogg.se/
Postat av: Fd chef...

Smyckesskrin är under produktion...håll ut, är snart klar! :-) Ge mig lite tid, har tyvärr haft fullt upp med dagbehandling på HS...men är på bättringsvägen

2008-11-09 @ 19:48:46
Postat av: frufamiljeklöver

Ursäkta mig lilla fd chefen min. va är det som pågår? på bättringsväg, vad har hänt? Bara så du vet kommer jag ringa dig imorgon (tisdag)... Blir ju orolig nu!

2008-11-11 @ 00:27:40
URL: http://familjenfyrklover.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0