va i hela nordens frid händer med mig?

Först får jag problem med magen, vilket resulterade i ett sjukhusbesök och medicin
Några dagar senare upptäcker jag en knöl på handleden (kanten på inre sidan), varje morgon vaknar jag av att det gör ont i hela under armen. sticker i fingrarna. Mot lunch har det släppts för att nästa morgon upprepa historien
Har jobbat i ca 2 veckor har redan börjat få uppsvälld mage, problem efter matintag. Kan detta bero på stress må tro?
I dag lyckades jag ta lunch i ca 40 min, inklusive en spurt mot grinden då jag såg något misstänktsamt. Hade precis då svalt min sista tugga av lunchen. Lyckas få med mig en kollega, men inte lättare blir det att springa... hihi...


Idag känner jag mig bara utpumpade, jobbig dag. Sa till en kollega att jag inte kommer vara kvar så länge till. Pallar inte, vill inte, orkar inte. Kanske jag bara går igenom en anti period men det känns så verkligt. Har jag nämnt att mensen ska komma vilken timme som helst?

Men är bara anti idag, sambon säger något så hittar jag det negativ i det eller så vrider jag hans ord tills jag finner något.. Idag har jag inte alls lust med att starta bebisverkstan eller gifta mig. Bara vara singel, inte ens sonen finns med i bilden. När får jag vara jag? När får jag vara ensam? När får jag hjälp med läggningsdags?

Usch va anti jag är, men just nu är allt grått och trist!
Har tom bokat av veckans körlektioner, vill inte...

Min hud börjar krångla, utslagen kommer som ett brev på posten..

När kommer det hända något positivt???????

Kommentarer
Postat av: FrökenBubbelplast

Du, jag och Vanessa, en heldag, då du får vara precis som du är, barn- och manfri. Dock får du dras med dina söta systrar men ja, det får du leva med.

2008-11-06 @ 11:22:53
URL: http://magicdez.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0