vågar jag/vi hoppas??

Tror att vi har hittat den perfekt lokalen för bröllopet...
Eftersom det ligger långt ute på vischan ska vi fösöka muta mamma eller pappa att skjusa oss dit.
Nu tänker ni, om ni har problem att åka dit hur kommer gästerna att ta sig dit?
Jo, nu ska jag berätta för er.
Bröllopet kommer se någongång under sommarhalvåret -09, det går bussar ut dit. Vi vill inte traska 10-20 minuter på en landsväg i snöyran. Gästerna får gå i solskenet . Vi planerar att ev hyra en minibuss på statoil/OKQ8 som kan åka skyttetrafik under kvällens/nattens gång, dock bara till närmsta pendeltågsstation.
Lokalkostnaden är mycket lägre än vad vi spådde om, så vi kan gott o väl slänga ut lite pengar på bensinkostnader.... Hyra bilen måste vi göra i alla fall, så behöver man bara åka en gång med alla saker till vigsel/mottagningen/middagen...

Är helt uppe i varv, äter och sover bröllop.


Den andra saken jag o sambon planerar, jag tror vi har slagit en hit and run...

Kommentarer
Postat av: maria "hexanmaria"

Fniss... Nu är min nyfikenhet stillad :)

2008-11-25 @ 11:20:40
Postat av: FrökenBubbelplast

Åh!!! Jag hoppas verkligen för er skull. <3

Men jag är dödligt nyfiken ska ni veta.

2008-11-25 @ 13:14:52
URL: http://magicdez.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0