Generation Fett

Lotta Lindmark gjorde mig irriterad i veckans avsnitt av Generation Fett.
Har ni sett Lotta? Hon är tunn som en tandpetare!!

Om ni kommer ihåg hur irriterad jag blev på hennes tidigare kommentar i ett annat avsnitt, om squashing. Där hon sa att hon blir proppmätt på EN tacos (dvs ett tacoskal med innehåll). Ursäkta men min son äter tom mer!!

I detta avsnitt sa hon att hon orkar bara äta 7 sushibitar...

Antingen är man för smal eller för överviktig..
Den ena är inte bättre än det andra!!

Hur fan kan man säga en sådan dum korkad kommentar i tv?? Jag orkar bara 7 sushibitar... Stackars lilla Lotta... Hon är smal som en sticka, ät upp dig istället....

Kommentarer
Postat av: liqyss

Jag såg det också och tänkte på ditt inlägg om tacon. Tyckte också det var helt stört sagt 7 bitar är ju inte mycket för en vuxen människa!! kanske hon känner att hon måste säga så bara för att få mer "effekt" mot kvinnans 40 bitar!

2008-10-17 @ 18:46:48

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0