hemmadag

Jag o sonen skulle på bio idag, men det finns inga bra filmer... Bara Wall-E. Visst den ska vara bra, men jag vill riktigt inte. Ska försöka övertala sonen att vi ska hyra 2 flimer och köpa massor av snacks.... Men han är lite motvillig... Hoppas han går med på det


Körskolan ringde ska köra med G imorgon för A är hemma med ont knä.... Känns helt ok! Men mitt förtroende är helt förstörd.
Pratade med mamma igår, hon tyckte att jag får låta läraren lära mig. Men om man är en bra lärare ska man även kunna berömma sin elev. Fick bättre feedback från pappa, han sa att jag ska kräva uppkörningstid... Så man har ett mål.
För jag har kört 24 lektioner, har 16 kvar. Det vill säga endast 8 dubbel lektioner. ÅTTA TILLFÄLLEN KVAR! Finns inte en chans att jag klara allt... känner mig så fan lååååg.... =(

gråter.....


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0