home AT LAST!

Nu e vi hemma igen =)

Först begav vi oss till Rådhuset, för att försöka hitta en butik som hette något med Fatous. En gambiansk butik, som ska ha legat på Kungsholmsgatan, men den hade slagits igen. Vi åkte dit för att hitta mattillbehör samt en burk med goda lukter till hemmet. Sambon hade med sig tre glasburkar med en brun-svart gegga,
som gav ifrån sig en härlig doft när den blev varm.

 Visa mer information 

Men nu är allt slut!! snyft...

Hur som helst, vi hittade en annan butik, på Kungsholmgsgatan 11. G-G:Kiky
som hade lite av varje. En liten butik dock.
Sambon sa att det finns en afrikansk butik i Aspudden, han ska ta mig dit någongång.
Vi handlade kofötter, malt dricka och något grönt. Och nej, jag tänker inte äta kofötter. Som förövrig ligger i kastrullen nu och kokar... Not my kind of style.

Vi hittade även skor till sonen på Stadium, som han inte tyckte om. Han ville ha nya gympa skor, men hallå?? Det är höst, vilket betyder regn och slask.... Han har nu inget val. Skorna kostade 399:-, hoppas de håller vinterhalvåret ut...
 

Jag hittade även en snygg kappa, en grå! Super snygg, på KappAhl.
Kände mig så feminim i den, har aldrig haft en ullkappa. Så snygg.. börjar äntligen förvandla mig från en pojkflicka till en kvinna!
Sedan hittade jag rött nagellack, så sexigt! Skiter om jag har korta naglar, de ser så himla mycket bättre ut med lite färg.

Vågar inte se på mitt aktuella kontoutdrag... en klump i magen... usch....


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0