katthår

Det finns någon i min familj som bara avskyr (näst intill hatar..) vår katt. Och jag menar avskyr !!

Kunde personen trolla skulle katten blivit borttrollad till andra sidan jordklotet.
Svart kläder med några få katthårstrån då är dagen förstörd. Rollen kommer fram, det rollas fram å tillbaka, fram å tillbaka. Drar av gamla kladdytan för att få en ny och gör om processen.

Hur kan man lösa detta?
Skulle du reagera eller ens märka om personen framför dig i tunnelbanan hade katthår på sin svarta tröja?
Jag skulle inte göra det.

Hur som helst, nu har rollen gjort sitt för denna gång. Kladdpappret är slut.. finito. finish..
Måste erkänna att jag skulle ta med rollen på kryssningen, ska använda en svart tröja på kvällen, som jag såg hade några få katthårn på sig, bara för att jag ville känna mig speciell skulle dessa puts väck imorgon.
Men orkar jag verkligen köpa ny rulle imorgon?

Tillräckligt stressigt ändå.
Först har jag dubbellektion på bilskolan, sedan 1 timme på mig till skolan ska under den tiden försöka äta något på vägen. Och sen slutar skolan 16.00. Då kanske jag hinner, men vill jag? Bara för saken skull... vill jag verkligen?

Kan inte mina två familjemedlemmar sluta fred med varandra??!
Min älskade kattflicka drar så fort hon ser denne person. Så fort han dyker upp i hennes ögonvrå så påbörjar hennes plan för att fly fältet...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0